Aliakbar Raefipoor's FanClub

.::طرفداران استاد رائفی پور::.

Aliakbar Raefipoor's FanClub

.::طرفداران استاد رائفی پور::.

اولین قدم مسلمان شدن::The first step in becoming a Muslim

«بسم الله الرحمن الرحیم »


 

اولین قدم در شناخت اسلام،شناخت قران کریم هست و بدون شناخت قران و تسلط بر ان،مسلمان بودن،معنی ندارد.
من دوستان زیادی دارم که در هنگام خواندن قران،فقط عربی قران رو خونده اند و تا حالا هیچی از معنی قران ندونسته اند  و هدفشان از خواندن،کسب ثواب هست ،نه گوش کردن و یاد گرفتن دستورات خداوند

و یا دوستانی که بر اصول کافی(مهم ترین منبع حدیث شیعه) یا صحیح بخاری(مهمترین منبع حدیث اهل تسنن)مسلط هستند،اما قران رو نخونده اند!


دکتر میلر(بزرگترین مبلغ مسیحیت در کانادا)میگفت: 

من قران رو باز کردم تا اشکالات این کتاب رو پیدا کرده و به رخ مسلمانان بکشم،ولی نتیجتا" بعد از خواندن این کتاب مسلمان شدم و بیشترین ایه ای که در مسلمان بودن من تاثیر گذاشت این ایه بود. 

آیه 82 سوره نساء بود: "أفلا یتدبرون القرآن ولو کان من عند غیر الله لوجدوا فیه اختلافا کثیرا" ترجمه: آیا به قرآن فکر نمی کنند، اگر از خداوند نبود در آن اشتباهات زیادی می یافتند.


من خودم هر روز یک سوره از قران کریم رو میخونم و خیلی ارامش پیدا میکنم ،درضمن دستورات خدا رو میشنوم و با خدایم گفت و گو میکنم.

براتون لینک دانلود قران کریم(با حجم خیلی کم و به سه زبان،فارسی و عربی و انگلیسی رو میزارم) 

 ::The first step in becoming a Muslim is Knowing the Holy Quran  

Download Quran with three languages:english,arabic,persian


file size:2.89MB 

click the link below:

لینک دانلود





نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

خیلی خوب بود.

نیلوفر یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

البته ما اگه قرانو می فهمیدیم وضعمون این نبود.

پورمحمدی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://anar-dar-bahar.blogfa.com/

با سلام خدمت شما وآرزوی توفیق در راهی که پیش گرفته اید
البته نقدهایی نیز بر جناب رائفی پور دارم ولی همیشه به ایشان به عنوان یک مبارز نگاه کرده ام
در صورت تعیین موضوع در حد توان برای همکاری در خدمت شما هستم

نیلوفر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

لینک قرآن که گذاشتید عالیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد